Nej, jag vill inte meta mer!

hej hej!
igår sken solen men idag lyser den med sin frånvaro:( frida, patrik o lille boxern charlie kom hit igår och gästar oss så nu blev det lite mer liv i stugan:) igår stod jag i ekan och solade och tog två flugor i en smäll och metade samtidigt. det var väldigt mysigt men helt plötsligt fick jag en fisk (!) jag som aldrig får fisk utan får sitta där surmulen och titta på alla andra som plockar upp fisk efter fisk. hur som helst plockade jag upp den lilla firren (en mört) och la den i regnvattnet i båten. men så skulle jag ta ur kroken och släppa ut honom i vattnet, så sitter den fast! jag fick panik för den lille stackarn började ju blöda... men tillslut fick jag loss den och firren simmade fritt! så nu tänker inte jag meta mer..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0