Musikalmåndag

goddag!
imorse vaknade jag utvilad och till en gnutta solsken, så jag tog mig en promenad längs gärdet och svettades som en gris när jag kom tillbaks, så jag hoppade i sjön och tog ett svalkande (kallt) dopp! jocce satte igång med att klippa gräsmattan och trimma rabatterna, så jag lade mig vid vattnet och läste min bok ("harry potter and the deathly hallows") i några timmar. jag var så inne i boken det sista att jag kom på mig själv med att läsa högt, haha. när jag kommit tillbaka till verkligheten blev jag så varm så jag fick ställa mig i sjön igen, denna gången plockade jag fram krattan för att rensa botten från allt grönt. och som från ingenstans började himlen mullra och blixtra, så det blev snabb inplockning av handdukar och böcker och så hamnade jocce och jag vid köksbordet med yatzy:) bäst av 3 och han vann..

hur som helst sticker jag iväg till trollhättan för första musikalträningen sedan ett tre veckor långt uppehåll. hoppas ni alla får en go kväll! många kramar


gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0