En tripp till Lysekil

god kväll! nu har jag varit försvunnen några dagar igen, men så är det på sommaren..
just nu sitter jag ute i stockenäs och tittar på det lugna vattnet i vänern.
i veckan har jag varit med mamma och pappa i stugan i kolvik och lapat sol.
vi tog färjan över till lysekil en kväll och åt riktigt god middag på pråmen inne i hamnen.


jag åt kalv med potatiskaka, bulgursallad och rödvinssky.. sååå gott!
(fast det hette ju förstås nåt så mycket finare än min beskrivning)


pappas havskatt såg väldigt inbjudande ut..


..och även mammas räkor, mm.

efterår strosade vi på lysekils salta gator och fönstershoppade lite:


fin skyltning hos Mix Interiör ger mig inspiration!:)

helst vill jag pyssla och pyssla,
men det får vänta till imorn för nu blir de glass! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0