Välkommen hem

Elin och jag stod på tågstationen igår och kramade om Johanna när hon kom med sin enorma packning. Som tur var hade hennes morfar glömt av att han skulle hämta henne i Öxnered, så hon åkte vidare till Vänersborg. Hade han inte glömt det hade vi totalt missat henne haha, då hade vi stått där med tomma ansikten!

Jag hann tyvärr inte vara med så jättelänge hemma hos Jo eftersom det var dansrep (musikalen) senare. Men imorgon tänkte jag vika min dag för min hemkomna vän! Snart är det jobb på schemat, sitter och lyssnar på "Lili o Sussies" Show me heaven och tydligen är SVT oroliga för att Malena kommer vinna i Eurovision Song Contest.. Det är ju faktiskt så att det ska hållas kungligt bröllop och EM i landet nästa år. Om det dessutom skulle bli så att "La Voix" kammar hem segern behövs ju en hel del pengar till den stora sångtävlingen här nästa år..

Dags att kolla till min kanin, han kör löpet i vardagsrummet och jag börjar bli orolig för hans mentala hälsa, haha. Big hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0