Taking a nap in the sunshine

Det är sol ute, jag blir så glad! Sitter på balkongen och dricker mitt "vitala vatten" som är riktigt fräscht! Blanda 2 liter vatten med 1 tsk riven ingefära, ½ gurka i tunna skivor, 1 citron i skivor och 12 st myntablad. Härligt uppfriskande! Fast just nu har jag bara lust att hälla glaset över mig istället, jeez så varmt det blev då.

Helgen har varit kanon! Pappa fyllde år i lördags så jag spenderade en stor del av fredagen till att baka åt honom, jättefina konstverk! Bilder kommer om några dagar.. Efter gott grillat hemma med familjen hämtade Jocce och jag Elin och gick till lipz i försommarvärmen, härligt gung där hela natten!

Idag blir det Folkets hus med musikalgänget, för att testa myggor o mickar. Kul!
Mångra kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0