I'm just fine!

Helgen var välbehövd till att vila upp sig på, nu mår jag braa igen:)
Idag hade jag verkligen hoppats på sol men eftersom inte den tittar fram kilar jag nog ner till solariet ikväll. Men nu är det bara EN sak jag ser fram emot: Johanna kommer hem!! Honhar varit borta ett halvår, så kl16 är det jag och Elin som står på stationen med blommor och välkomnar henne hem. Det är inte klokt vad jag har saknat henne och nu är hon snart hemma!


You turn my world such a better place. Love you Elin

Senare blir det dans för fulla muggar, eftersom jag inte var med i fredags har jag lite att ta igen, men det blir nog inga problem. Nu måste jag ringa Emma o kolla om hon bilar eller bussar till träningen. Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0