Happy day, bad day


Dagen börjde kanon, med strålande sol och en kanin som rusade fram till mig när jag kom ut i vardagsrummet. Större delen av dagen har jag suttit på balkongen och solat o planerat hur det ska se ut. Ska ha två söta sittbänkar med fina kuddar, en överfull blomsterlåda med lime och lavendel, blomsterpyramid i ena balkonghörnan, ett portabelt bord som fästs i räcket, ett urfint randigt solskydd från ikea och en ruffsig matta att sätta fötterna på:) Det kommer bli många långa kvällar på balkongen med böcker, musik och vänner. Nu hoppas jag på ännu mer sol!

På e.m knallade jag till jobbet, pigg och glad som en lärka, jobbade tre timmar, fick upp maten och lunkade ledset hem. Förstår inte vad det kom ifrån. Bara sådär. Det har nog med dieten att göra. Anu var jättegullig och fixade in Linda så jag kunde ta mig hem o vila ut. Och det är verkligen det enda jag gjort. Vilat. Kroppen har lugnat ner sig tack vare en snäll kanin och levande ljus. Nu ska jag sova för imorn blir det jobb 10-16! Många kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0