Come home!

Ugh.. varför är jag så otroligt trött? Brukar komma hem från jobbet vid den här tiden men idag har jag legat i sängen sedan nio. Ledig dag igår och jag fick besök av Johanna och Elin i det soliga (men kalla!) vädret. Elin förresten (som äter mig ur huset, vilket inte gör nånting) och jag pratade på att dra till Barcelona i slutet på sommaren och leva några långa härliga sensommarveckor. Vem vet? Eller Rom? Våran deal är hursomhelst (och har varit sedan årskurs 7) att vi någongång ska bila ner till Italien. Men eftersom Elin inte fått tummen ur och skaffat körkort än (kom igen!) så blir det lite tufft för mig att köra hela vägen själv. Det är nog bra med två som kör, annars är risken rätt stor att dels: jag kör av vägen eller kör över ett djur (vilket är min största bilskräck) och dels: vi kommer Aldrig fram.

Vi har iaf någon form av resmani, ett enormt behov av att åka någonstans, sedan Johanna varit iväg x antal månader och sen tror jag dessutom "Vicky Cristina Barcelona" har en del med saken att göra (som för övrigt var en söt men konstig film.. vilket påminner mig om att jag glömt lämna in den.. shit! Mer att göra imorgon..)

Men nu vill jag inte resa någonstans alls. Jag vill bara somna i min übermjuka enorma säng, vilken ena änden är hyfsat tom i. En resa jag däremot vill ska ske är den från Umeå till Landvetter.. Joakim kom hem! Det är så långt till imorgon..


Jag som Snövit såklart (spelade snövit  på teatern Folkets Hus när jag var liten, alla älskade mig tydligen haha) och alla söta djur som ingen kör över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0