Härlig tisdag!

Gårdagskvällen bestod av ett tungt pump-pass. Har lite ont i nedre delen av nacken, så nästa gång tänker jag ta med mig en liten handduk att vila stången på då vi har den på axlarna, så kanske trycket minskar en aning.
Emma joinade mig och kämpade glatt på i takt med den nya koreografin. Ett jätteroligt pass nr 67 med bla bicepsrodd, vem kunde tro det?

Efter träningen åkte vi svettiga hem och rensade och stekte svamp. Mmm.



Dagen idag har varit aktiv och solig. Det började med att vi körde bort bilen vi lånat av emmas mamma och promenerade tillbaks till lägenheten, för att sedan avnjuta en god grötfrukost med färsk juice. Sen tog vi det mest lugnt och läste igenom varenda reklamblad emma fått i brevlådan "jag måste skaffa en 'ingen-reklam-tack skylt' nu. Det är inget roligt när man aldrig får någon annan post.." En promenad till Kvantum och en milda fraiche och en påse fryst broccoli och blomkål senare lagade vi lax i ugn och ris. Jättegott! Jag har lärt mig att äta lax. Det är gott OCH nyttigt:)

Jobbat kväll och sitter nu i sängen hemma hos Jocce och ska snart sova.
"Typiskt, all honung är slut" ligger Jocce och säger..jag fattar inte vad han pratar om. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0