En regnig onsdag som denna..

..krävs ett umgänge a la Johanna. Först gästade vi Intersport och bytte en backpack-sovkudde mot en ny (då den tidigaste visade sig vara trasig). Sen fastnade vi inne bland konserverna på Ica Maxi i hopp om att hitta kidneybönor på burk; vilket vi sedan fyllde korgen med tillsammans med vita bönor, majs, bladspenat, frysta jordgubbar samt frysta hallon och blåbär ("multipack"). Sedan åkte vi hem och tillagade en delikat måltid på just bönor, majs och bladspenat. Självklart blev det ingen pastasås utan "tomat- och vitlökspuré", smörstekta champinjoner och fullkornsrosetter. Mmm! Bönor är underskattade. Till efterrätt blev det en liten smoothie på alla frysta bären, vanilkyoghurt, mjölk och lite lite vaniljglass. Så gott!

Nu hade jag tänkt att åka och träna men upptäcker till min fasa att Bodypumpen börjar om tio minuter, buhu. Antingen blir det jam eller spinning, eller så ger jag mig ut på en springtur. Big hugs!

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha, du får det att låta ännu godare än det var! Och det bar väldigt gott, nu blir jag hungrig :)

2008-09-12 @ 12:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0