M♥M

Idag har jag haft besök av mormor och morfar (m&m) :) De ringde när jag låg och mornade mig och frågade om de fick komma på besök. Så jag hoppade upp, åt frukost, dammsög och laddade kaffebryggaren. När de ringde andra gången stod de utanför, så jag gav dem koden in men morfar kunde inte få upp dörren, så jag vandrade ner och släppte in dem. "Haha, dörren gick ju inåt, inte utåt".

Med sig, förutom alltid härligt humör, hade de Stockholms-fatet från Ikea fyllt med gröna äpplen (!). Åh vad glad jag blev, tusen tack:) En jättefin orkidé fick vi också, som jag ställde i sovrumsfönstret. Så fint vi börjar få det!


Fatet "Stockholm" med gröna äpplen och celofan, åh vad fint!


Orkidéer kommer pryda de flesta av våra fönster:) så fina!

Vi tog en kopp kaffe och de vandrade runt i lägenheten. "Vilken tur ni har haft. Mitt i stan" sa morfar och var mäkta imponerad, medan mormor nog ville stanna kvar i sovrummet för alltid, så fint tyckte hon det var.

De är allt för härliga ♥ min mormor och morfar

Kommentarer
Postat av: Moster

Tusan att man inte fick va före dem! Men vi kommer och tittar den 15:e om vi får!

Önskelista också, tack!

KRAM!!!

2008-11-04 @ 15:52:58
Postat av: peter pc carlsson

Jag har gjort en särskilld bild och text som tack för att vi vann.

Jag skriver till dig för att du givit kommentarer i en blogg om Cancer.





Kanske är du en av de drygt 1.200 personer som har givit pengar till insamlingen hos Barncancerfonden "Den jävla idioten". Då är du en av VINNARNA och får lägga upp det som finns på länken hos den blogg som startade insamlingen.



http://enbart.blogg.se/2008/november/081102-enbart-vinnare.html





Om inte så har du din chans att bidra till insamling mot barncancer.





Peter PC Carlsson

http://enbart.blogg.se

2008-11-04 @ 19:55:52
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för din vänliga kommentar i min blogg.

P.s.. dom var jätte goda! :D d.s...

2008-11-05 @ 11:25:18
URL: http://cakesbysilver.bloggagratis.se
Postat av: bella

tack sa mkt! =) Jag har ju iaf bilderna kvar att kolla pa, far rama in dem! haha.



Vad haller du pamed for dans? Jag har ocksa hallt pa mycket med dans, men jag har uppehall nu, eller jag har precis flyttat sa jag har ingen aning om vart ellervad jag ska borja med igen.

Hoppas du har en trevlig kvall!

2008-11-06 @ 03:39:22
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0