Man tager vad man haver

Jag har nog aldrig förut sovit så gott som jag gjort inatt och när jag vaknade imorse av att Joakim gick upp trodde jag inte att jag skulle kunna somna om, men faktum är att jag knappt vaknade innan jag somnade igen. Tog mig en härlig promenad runt slussarna imorse, sen hälsade jag på pappa på hans jobb och nu sitter Jocce och jag o tittar på Boston Tea Party. Jag har precis pratat med mami i telefon och hon satt hemma själv och drack kaffe och hade tänt lite ljus. När hon sa det ville jag bara ta bussen hem och sitta med henne. Men jag satt i fotbad med fötterna i vår salladsskål (har ingen fotbalja än..)  och hon ska jobba tidigt imorgon, så det får bli en annan dag. Men jag ska inte ljuga om att jag saknar hemma, för det gör jag verkligen, men det är så mysigt och roligt med det nya också. Jag är lite splittrad. Det blir nog bra tillslut..det är ju trots allt bara en busstur hem till Onsjö.

Godnatt till er, nu blir det natt. Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0