Back on track

Nu sitter jag här i köket med en ganska enkel frukost. Är egentligen inte alls sugen på någonting men nåt måste man ju få i sig. Jag har varit avvikande ett tag och inte kännt för att sätta mig framför datorn. Faktiskt inte haft mycket tid heller för den delen. På min lediga dag i onsdags gick jag till Hobby Hörnan (Panduro) och storhandlade. "Jag ska börja med scrapbooking" sa jag till expediten. "Vad ska jag ha?" Så en halvtimme, massa tejpar, papper och figurer senare satt jag hemma och gjorde julkort. Jättemysigt och, framför allt, avkopplande. Annars har veckan varit ganska händelselös, mycket jobb. Var på bodypump i vänersborg med Emma och lade på de vanliga vikterna (inte pumpat på tre (!) veckor).. det fick jag känna dagarna efter. Jag har bävat efter att gå i trappor kan jag säga. Nu bär det strax av till Överby med Joakim. Vi ska kolla på skoställ och hatthylla och eventuellt en och annan julklapp. (Elin, när kommer du hem så vi kan julhandla??) Se ya. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0