Summering

..av veckoslutet, alltså helgen.
Lördagen började med site specific ute på Lunnevad. Evelina, Issa, Madde och jag dansade på deras gamla bro vid vattenfallet. Vi var helt klädda i vitt och hade vita masker för ansiktet. Vår lärare Sophia filmade, men inga kort blev tagna, tyvärr. Sedan bar det av till Ljunkan där vi blev iordninggjorda inför modevisningen på Elsas Hus.

image344

Nagelteknologen Josefine gör oss fina på naglarna med rosa lack från NOUB

image345
Diana i sminkstolen

image346
Folk i sminklogen på Anders Ljungstedts Gymnasium, med de duktiga tjejerna på stylist-linjen

image347
Eve sittandes och Dias med ett leende

image348
Emma med den söta geisha-sminkningen och den stiliga knuten

image351
Jag, Maria, Diana, Erik, Emma, Madde, Hanna och Linn som geishor! Fint

image352
Väl på Elsas Hus laddade vi batterierna med lite maaat
OBS! Kolla skillnaden på ansikts- och kroppsfärgen haha

image353
Familjen Balk som bor under mig och Moa. Sötisar!

image354
Haha, aningen misslyckad. Jag, dias, linn o eve.

image356
Dias, Kajza o Eve efter modevisningen och våran dans, i publiken och tittade på "Cirqus Alfon" som va grymma!

image357
Hahha så sjuukt bra! Cirqus Alfon

"Men min uppgretene da?" HAHA!
Måste ses..

Ikväll vart de typ 5 bitar godis och 5 minuter film, sen tröttnade vi och satt och tjatade istället.
Diana och jag håller på och bokar in vår fotosession med Anders. Lite dumt med tider nu sista veckorna innan vi slutar, men vi ska allt se till att klämma in det! Hoppas ni har haft en lika fin dag som jag:) Nu blir de sängen sen ska ja ha lite yoga imorn innan skolan och stretcha ut mina baksidor (som är såå korta just nu..träningsvärk)
Pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0