Måndagen

men åååå vad irriterad jag blir på mig själv!!! Hur svårt är det att hålla reda på ett knallrosa inplastat kort som det står SIMKORT på!? Moe o jag hade tänkt o dra till badhuset men jag hittar inte kortet..fattar inte vart jag gjort av det. Enda stället jag kan tänka mig att det är just nu är hemma på min sänghylla i Vänersborg, då jag rensade hela plånkan när vi skulle till Rom (och antagligen inte lagt tillbaka det, min nöt!). Skit också.

Annars allt bra, he? Imorn är det workshop med balettakademien..spännande! 1 tim jazz, 1 tim modernt.
Solen skiner men jag lade mig i solaret i förmiddags för att det var alldeles för kallt för att lägga sig på gräsmattan (och för att solen inte hunnit fram till balkongen). Jag tycker alltid Meddo har vart ett bra ställe, men nu blev jag besviken på de andra som solar där. Hur svårt är det att göra rent i solariet efter sig? Det var sjukt kladdigt efter nåns svettiga kropp så där stod jag som en skurkärring och putsade rent. Uh. Men brun blev ja iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0