Jaa varför inte?

image2707
Gjorde jag inget annat än att träffa mina vänner. Jag umgicks mest med kusinen Malin och vi såg alltid fram emot nästa gång vi hade chansen att åka till kusten. Jag var då 14 år och lite småhäftig antar jag.

image2708
Träffade jag min Joakim. Jag var då i en fas där jag älskade allt. Livet, dansen, familjen..ja allt.
16 år och det mesta sågs som nytt.

image2709
Tog jag körkort, hade världens bästa student, flyttade jag hemifrån och dansade på idrottsgalan (memories!)

image2710
Var det full fart med slutproduktionen och jag ville bara hem och ta hand om Lino efter olyckan.

image2711
Solade jag sönder i värmen med alla underbara bruds, käkade godis och kunde ha stekt ägg på Hannas brända lår.

image2712
Dansar jag en workshop för balettakademiens sistaårs-elever, promenerar och tittar i Taxfreekatalogen.

image2713
Har jag och Jocce 4 år tillsammans och bor ihop och jag har förhoppningsvis ett jobb på Motionspalatset, O2 eller Sportlife. Dessutom har jag varit i Kina, Australien och Nya Zeeland med Maria och Hanna.

Kommentarer
Postat av: Sara

åh gud va roligt! Att ha dansat på idrottsgalan :) . Jag dansar själv ganska mycket och ångrar att jag inte valde att gå på ngt dansgymnasium :( . Nästa år ska jag ta studenten, så det känns ju onödigt att byta linje nu..

2008-05-23 @ 12:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0