Tisdag

Jahaja, då var denna dagen gången och helt plötsligt så har man ett smycke i naveln:)
Jag ringde och pratade med mamma (som är i Hemsedal med pappa o Tias) för ett godkännande, för jag skulle aldrig kunna ha på mitt samvete att pierca mig i naveln om min mamma inte visste om det. Så jag ringde och sa som det var; att jag har velat göra det länge och vill att de ska veta om det. Mamma svarade att "Jaa, du vet ju att jag inte tycker om det, men om du ska göra det så få det åtminstone ordentligt gjort på ett seriöst ställe."
Jag ville bara dubbelkolla så att de inte skulle tycka illa om mig när jag kommer hem med hål i naveln.. "men nej såklart inte!"
Så nu har jag och Hanna varit på Federal Piercing här i Linköping och satt smycken i navlarna:) Det blev så vackert så, kände sticket men inte värre än så. Så det var de de!

Moa och jag har finfrämmat i form av Moas syster Matilda, go tjej de där. Precis som Moa fast yngre, hehe.

Nu ska jag diska, se you! Kram från hon med plåster på magen:P


image139


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0