Pettsson steker alltid pannkakor

image153

Våfflor blev det idag, men helt plötsligt slog det mig: finns pannkaksdagen? Om inte..varför!?
Kommer på alla möjliga dagar, såsom kanelbullens dag, alla hjärans dag, semledagen och våffeldagen.. men INTE pannkakans dag, jag blev lite ledsen:(

Jag har alltså smällt i mig våfflor idag och även fast det bara var 1½ känner jag mig helt jäst.
Sniff tyckte om våfflor han med, inkl glass och jordgubbssylt. Det är nog tack vare hans varierade kost och omsorg som han lever.. han är ju trots allt 7½ år nu och det är gammalt för att vara kanin.

Ingen bra film tyvärr..började titta på nån med Denzel Washington och Meg Ryan på 6:an men jag näst intill slocknade, så jag slopade hela min uttänka filmkväll och satte mig i sängen istället. I pappas säng, haha. Han snarkar så så jag tänkte vara moralisk och ta hans plats så att han kan ligga i min säng och snarka bäst han vill utan att störa nån:P Stackarn.

Hepp, nu blir det dags för sömn. Imorgon vill jag vakna upp med solljus. Tack i förhand för det. Kram till er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar; Nej, det tycker jag också, pannkakor är bäst! :) Tack, söt blogg din med! Dansare är du också såg jag nu, bra där tjejen ;D Vi är för få i världen.

2008-03-25 @ 22:10:43
Postat av: andreasanton

Pannkakor är äckligt

2008-03-25 @ 23:03:24
URL: http://andreasanton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0