Onsdag morgon

Hejhej. Nu har jag sovit gott och min kompress är borttagen. Jag är som ett litet barn som äntligen har fått ta hål i öronen haha. Nu sitter jag och äter gröt och knäckebröd med skinka och paprika:) Ska gå till skolan idag igen, lika bra när det är snö på vägarna, sen blir det powerwalk hem!
Vad händer idag då? Jo idag blir det repning i första hand..mycket eget arbete idag. Sen när jag kommer hem Måste jag dammsuga mitt rum och packa inför påsklov!

Igår kväll satt Moa, Matilda och jag och tittade på "there will be blood" men jag tröttnade efter en timme på att sitta still och tog en dusch o fixade luggen istället:P Men ni som har tänkt att se den: se den för den verkade intressant, en aning utdragen men välgjord historia.

Nej, nu ska jag göra mig iordning (ta på mig träningskläder)
Take care, Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0