Min måndag

Good day! Sovmorron till 13 idag, uppe med tuppen och njöt en promenad i vårsolen. Satte mig på rummet sen och gjorde sånt som man annars inte har tid med. Typ ringa Sälen och tala om att "jag och min pojkvän har bokat stuga hos er och det står här att minst två ska vara 20 år, vilket inte framgick vid bokningen och vilket jag inte är..löser vi det eller?".. det löste sig utan problem:) Gjorde mig en rejäl frukost och satt o tittade på småbarnen som rultade runt på kullarna i sina stora overaller.

Dagen gick fort och när jag minst anade det hade vi redan slutat. Njöt i solen en stund innan jag tog mig ork till att cykla hem! Nu är solen borta för idag och moa o ja ska nog kolla film..igen. Puss Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0