Lördag

Jag drömde att jag tappade alla mina tänder inatt pga att jag blekt dem, usch, vaknade med hjärtat i halsgropen!
Idag har jag bara velat träna, jag saknar gymträningen så jag tror att jag dör! Men den har jag tyvärr varken tid eller råd med nu tom maj då dansen är på sin högsta spets, så under sommarn får det bli muskelbildning som gäller..jag längtar! Däremot köpte Jocce Bodyworks nyaste cd och fick då med två gratisveckor på WorldClass som jag ska utnyttja (jeey), måste bara komma ihåg att ta hit den lilla lappen när jag åker hem på onsdag.

Vart en runda på stan med moa och sanne, de handlade för fullt, men jag har inte spenderat ett öre. Ganska skönt faktiskt. Nu sitter jag själv i lägenheten och väntar på att min kyckling ska tina. Ska steka den i fajitaskrydda och göra en megasallad till! Mmm gott!

Take care /Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0