Kaniner

Vinkat av mormor & morfar efter en mysig middag såhär på påskdagen.
Morfar blev förtjust i min piercing och konstaterade att jag faktiskt "måste ha en riktig diamant" i naveln.
"De ska ju vara riktiga grejer"
Han är för go han.

Nu får vi se vad som händer. Tanken var väl att jag skulle med Linn o Sofia ut, men jag orkar faktiskt inte.
Imorn ska jag till Frida och få pli på hennes kanin och hjälpa henne att tvätta, haha. Får se om jag tar med min lille fjant så får Frida och Patrik kaninbebisar om några månader. Patrik är väl inte alltför positiv till ett sådant påhitt.

Här kommer lite sötingar:

image150
Såhär ser min älskling ut, fast liite större.

image151

och så Rayman-kaninen såklart (haha):

image152

Åker hem till Jocce sen o han har bilder på min Sniff på datorn.. snart får ni se han ordentligt:)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0