Sunny day

"..I'm hopin for a sunny day"

Precis kommit hem från jocce..väcktes ur hemska drömmar imorse (drömde om ormar o hemska sekter o grejer) då han ringde och ville att jag skulle komma och öppna ytterdörren (eftersom jag har hans nyckel),.. Han hade visst tappat bort en husnyckel till en familj vars hus de håller på och renoverar. Så han var smått orolig när han kom hem.. visade sig dock tillslut att kollegan tagit hand om nyckeln (bra kommunikation där) så han åkte snällt tillbaka till jobbet med sin tandvärk; efter tandläkaren imorse.

Nu är jag iaf hemma och jag hoppas på en helt molnfri dag, så jag absolut inte behöver ha dåligt samvete för att mitt rum ser ut som.. ja, jag vet inte vad. Sofia kommer snart hit o vi ska dega o ta igen lite saker. Tänkte göra goda smoothies till oss och massa massa te, som vanligt:) Ska bli kul att träffa henne igen, då det var ett tag sen sist. Men nu är jag ju hemma hela sommaren, och antagligen även hösten, så det finns massa luckor att fylla!

Mor och jag ska dra till Överby sen o inhandla de sista studentpresenterna, sen ska jag inhandla en komplett ny garderob (alltså garderobsinnehåll) eftersom jag är måttligt trött på ALLA gamla plagg som jag egentligen bara har kvar för att jag har haft kvar dem så länge, äkta mig. Jag har redan fyllt två stora kassar med kläder som ska ges bort eller skickas någonstans och det lär bli fler kan jag tala om..

Have a good day! Xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0