Yahallow

Back on track har jag redigerat bloggen lite (fortf under konstruktion) under min lediga dag.
Det tar sjuttonimig längre tid än man tänker sig när man väl börjar pilla med designen.
Känner inte riktigt att jag är haj på det än, men jag försöker iaf!

Tog en rejäl powerwalk idag och bara knallade på i 40 min, så jäkla skönt. Lyssnade på Petra "September" Marklunds stenstarka hits och det var knappt en människa ute, så jag mimade på ordentligt.

Funderar på att börja göra marknad av mina smycken, sälja dem härifrån bloggen, men måste höra mig för först så att det är några som är intresserade. På tal om inget.. jag upptäckte en amerikansk artist häromdan. Erykah hette hon. Erika fast annan stavning typ, så himla fint:) Funderar nästan på att stava om mitt namn.


(The real Erykah)

Take care! Xoxo Erykah

Kommentarer
Postat av: Kajza

Erika Vännen MIN !

Hoppas allt är bra, själv rullar det som på, men är otroligt rastlös här hemma. Har varit nere i värmland och hängt på festival med Evve. Oj, vad konstigt det känndes att lämna hon ville inte dra hem igen. Saknar er och känner att jag behöver göra en till söder turne nu lite senare i sommar. Tänkte kolla hur du har det framöver? Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig! Kram och omtanke, Kajza.

2008-07-09 @ 00:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0