Upp och ner

En minst sagt konstig dag har legat framför mina fötter idag. Länge planerade jag att åka till kusten efter jobbet. Har ringt halva min telefonbok med det visade sig att just denna dag då jag slutade 12.30 jobbar alla andra, eller är bortresta. Så det blev inget kusten. Småsur som jag var ringde jag Elin för att dra med mig henne till Strandgatan, men stackarn är helt myggäten så hon mådde inte så bra. Alltså har jag tillbringat hela kvällen själv. Tog en sväng ner till Skräcklan och tittade på det fina tysta vattnet. Behövde nog vara själv lite, även fast jag saknat sällskap hela dagen var det skönt att komma iväg lite helt själv och bara tänka.

Sitter och funderar på att gå och lägga mig.. men njae..

Måste se den nya filmen med Will Smith; Hancook (trailern var på reklam just precis). Will är seriöst en av de bästa skådespelarna någonsin. Han, Denzel Washington och Tommy Lee Jones slåss om titeln. Åtminstone enligt mig.
Take care! Erykah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0