Movienights

Hellow fellus!
Som ni redan vet är jag en filmälskare och i söndags regnade det nåt kopiöst..så jag klädde på mig regntätt och cyklade in till Hemmakväll i stan för att hyra film. Det första jag såg när jag kom in i butiken var ett stort ställ med bara "Alvin och gänget"-filmer. Självklart plockade jag en av dem men hittade även "Gone baby gone" som verkade värd att se.
Om den var!




Gone baby gone utspelar sig i nutidens USA där lilla Amanda blir kidnappad från sin drogmissbrukande mamma. Två privatdetektiver sätts in i letandet och det som visar sig vara självklart i början, tar tillslut en tvärvändning. Både relationer och förstånd sätts på spel och som tittare sitter du på helspänn och försöker förstå hur thriller-dramat ska sluta. Se den!




Jahapp, då var man ledig tom tisdag kväll då. Åker till Gullholmen på lördag men vad händer innan det?
Tänkte åka till kusten ikväll med min kära kusin, men hon fick förhinder tyvärr..saknar min prins nåt väldigt mycket också.
Men nu ska jag iaf ut i solen och gotta lite:) Take care! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0