Det var ju det då

Okej. Nu saknar jag Linköping. Något väldigt mycket dessutom. Jag har liksom inte hunnit känna efter för jag har hela tiden haft mycket att göra och haft regelbunden kontakt med lkpg-tjejerna, så det känns som jag varit på ett väldigt långt lov. Tills idag, då allt bara gick upp för mig. Det må låta som en eller två dagar för sent att inse att jag faktiskt flyttat därifrån påriktigt, men när jag tittar på gamla bilder (usch, vill inte säga "gamla" det låter så himla långt bort) så saknar jag livet där nåt otroligt. Det var så skönt att vara i en stad där man fick starta allt på nytt. Jag kände inte en kotte när jag flyttade dit och ingen visste vem jag var eller vart ifrån jag kom. Jag värderar tiden där uppe högst av allt jag gjort och hatar att ha flyttat därifrån. Om ändå Lunnevad hade varat åtminstone två år. Men, jag fick med mig mycket därifrån. Nya vänner och upplevelser. Herrejösses så finspråkig jag verkar, men bättre nio månader kunde man inte ha fått. Som vi säger; Linköping in my heart.












Kommentarer
Postat av: Diana

<3 Linköping in my heart

2008-07-22 @ 21:34:58
URL: http://balk.blogg.se/
Postat av: maria

Åhhh..darling! Jag saknar det också så sjuukt mkt..! vi måste ses snart...saknar dig!Puss!

2008-07-23 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0