Thank god it's friday!

Var på ICA med Moa och alla pensionärer förut; shoppade candy och lite överlevnadsmjölk:)
Inatt kommer min jocce, men tills dess är det "på spåret" och "råttatouille" som gäller!
kom just på den allra första ledtråden: Parkeringskung=PeKing (haha) vi har verkligen roligt här hos knektarna.
Jazz och street idag då och alla har verkligen känt av att det är fredag, det har varit många trötta ben och ansikten. Nu på e.m har jag haft tvättid och farit som en tok upp och ner mellan lägenheten och tvättstugan.
Men jag har faktiskt hunnit klämma in en härligt kylig promenad med tjejerna, mellan tvättmedel och tv.

Nu återgår jag till Björn Hellberg och Ingvar Oldsberg (som är ytterst lik min morfar) på SVT (som min moster Lena förövrigt varit med och skapat; "På spåret" alltså) och försöker lösa resorna.
Kram på er


image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0