Paljettrosor (I loove)

Sitter i den sena timmen och talar i telefon.
Har sovmorgon till 10.30 imorgon, men jag tänker visst gå o lägga mig för det. Förr eller senare.
Har inget särskilt att tala om förutom att det gick dåligt på sången idag, för min röst höll sig inte utan börjar bli hes och förkyld. En anna sak som jag är noga med att poängtera idag är att jag har sett ett par guldpaljettbeströdda trosor (i tidningen paus) från Urban Outfitters som jag bara måste ha!..men inte lyckas finna, åtminstone inte på hemsidan, hu. Ska leta i butiken när jag kommer till Sthlm nästa helg:)
Tänkte söka jobb på ICA nu i veckan! Känner att jag vill göra mer än bara dansa hela veckorna. Tjäna lite pengar är väl aldrig fel och jag är rastlös på eftermiddagarna. Jag tror det kan göra mig gott att jobba lite och Maria skulle inte tycka illa om att få lite trevligt sällskap.

Grattis till min Linn som fyller 20 stora år idag! Hoppas hon har det bra i Kristinehamn.
På tal om födelsedag; imorn fyller min lilla bror 15 år! Vet inte vart allt tar vägen, speciellt inte tiden och Mattias längd. Han är dölång nu. Var och köpte present till han så nu fpr han paket på posten imorn:)
Time for sweet dreams. Love (ett hjärta till alla som betyder, speciellt min Johanna just nu)


image21



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0