Hemmalunch

Det började bra, men nu startade regnet samtidigt som jag stannade.
Att glömma saker är en utav mina starka sidor, tyvärr, men det är ingen som helst anledning att kalla mig illojal för det. Jag klandrar ingen annan än mig själv, för jag är verkligen kass på att komma ihåg vissa saker. Men jag tar igen mig och gottgör, det kan du inte säga annat om. Alla är vi mänskliga, alla sårar nån gång. Är hemma några timmar tills jag ska tillbaka och ha en modernklass. I em ska Maria och jag till Apollos resebyrå o kolla om Tunisien verkligen är så fantastiskt som det verkar..hm. Någon som varit där? Dags att boka snart iaf så att vi kommer iväg, en sista resa innan vi flyttar ifrån varandra alla åtta!

image10

Flo Rida ft. T-pain "Low": Nu börjar MTV köra låten, just när en annan har tröttnat på den. Smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0