Hemma bäst

Maria vinkade av mig genom köksfönstret imorse, med håret på ända (hon hade knappt vaknat då jag var fullt redo att ge mig av hemmåt). Dagen har bestått av buss, tåg och blåst, men det var det värt, för nu är jag hemma!
Har suttit och kollat igenom bilder från gymnasietiden.. ung och dum eller vad säger man? Vi 7 på fem skivor, det tog sin tid, men det var det värt även det. Här följer lite bilder från en underbar resa till Bulgarien med tre av mina närmsta. Kram på er

image19



image20



image21



image23

Kommentarer
Postat av: Åsan*

Hihi* vilken fin sida du har å vilka pangbilder du har letat upp!! Har inte tittat så mycket men ska ta en dag å bara orientera mig här på bloggen någon dag :D

2008-02-04 @ 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0