Go dae

"Jag är ju som en jäkla kanin, medan hon är liksom... säg ett lugnt djur!"
"Eh..panda?"
"Ha, precis! Som en panda liksom. Jag är en kanin och hon en panda. Hur ska man kunna bli en panda om man är kanin liksom?" (Skånsk brytning)

Jadu Caorlina, den får du nog suga på ett tag.


Nu har Moa åkt hem för helgen, så jag sitter alldeles själv med tända ljus och laddar ner lite bussåkarmusik, eftersom även jag ska åka hem (imorgon). Sitter o kollar på "2400 Happiness" samtidigt som jag väljer låtar (och den nya danska serien verkar riktigt bra). Om tio minuter är det "Las Vegas" igen..varje torsdag!

Ragga idag på streeten, Maria o jag jobbade i par och skakade rumpa i takt och det var sjukt roligt, haha! Måste ge lite cred till vår lärare Emma som står ut med oss, speciellt 3 timmar i rad på torsdagarna. Stackare.

Dags för kanalbyte. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0