Fram och tillbaka

ÅTER I LINKÖPING EFTER EN UNDERBAR HELG HEMMA I VÄNERSBORG:)
Den jag redan saknar är självklart min älskade jocce, även fast det faktiskt är riktigt skönt att komma tillbaka hit igen till mina goa homies.
Min goa Sniff hade saknat mig massor och blev översköljd av kärlek. Han har blivit lite silvrig i pälsen, börjar bli gammal nu min fina..
Moa och jag har gjort storkok idag, så köket såg ut som en översvämmad ICA-affär i ungefär 2 timmar.
Har tillbringat hela dagen i Göteborg med mormor och morfar. Vart på IKEA o hemma i huset för o kolla till de sista innan de lämnar det helt och hållet. Åkte runt halv2 med bussen..satt i solskenet och njöt tills jag stensomnade och vaknade i Jönköping. Nu ska jag kika ett Grey´s avsnitt och mysa ner mig i soffan. Kram


image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0