Dans och damm

Danslokalerna överrumplas utav svett och takdamm för tillfället, då det renoveras och sätts in isolering i taket samtidigt som det görs pliéer och piruetter.

Tittade på "I huvudet på Gynning" igår då Carolina skulle reda ut vad det är för speciellt med barn.
Jag höll på att kvävas av skratt under flera tillfällen, då hon lägger så himla sköna kommentarer.
Carolina Gynning är helt enkelt störtskön! Många dömmer henne för att vara en (numera brunhårig) blondin med hålutrymme bakom pannbenet, men jag håller faktiskt inte med längre.
Jag som många andra hade förutfattade meningar om henne, innan jag ens hade sett något hon var med i. Visst, det må hända att hon utgör sig vara lite blåst ibland, men hallå, vem är inte det?
Min uppfattning har hur som helst ändrats och jag börjar tycka att hon faktiskt kommer med en hel del vettiga meningar. Jag diggar henne.

Nåt annat som är värt att digga är broccolisoppa och Casalls sporttoppar; de är så sköna (topparna alltså, soppan är inte så skön, mest god).

image18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0