Yet another day

Här i Linköping springer tiden ifrån alla, inte minst mig. Det är redan onsdag och snart lov.
Idag har det varit eget arbete hela dagen, jättehärligt att bara ta allt i sin egen takt. Koreografin är en god bit på väg och det ser riktigt bra ut:) Än så länge är de ju bara jag hanna o kajza eftersom vi står som ansvarare för "sjukhuset" och det ska ju vara sju pers till som är med och dansar..så just nu agerar jag åtta personer, vilket ger ett annat perspektiv på saker, haha.
Fram till kl15 gick det bra, men sen ballade hanna och jag ur..helt plötsligt var allt roligt.

Medan jag tvättar kollar jag på "2900 Happiness" som börjar nu!! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0