Repris

Okej, kom nyss på att jag missade Gynning. Attans! Repris?
Hm, jag lever för repriser jag för jag har då aldrig tid att se allt jag ska se på de vanliga sändningstiderna, utan måste slå upp veckans repriser. Det enda jag inte missar just nu är "2900" för det gåår inte att missa!

Har funderat och pillat en stund med en ny header, men det gar ju gått sådär vill jag erkänna. Har en hel del fina bilder som jag har tänkt att ta med men jag förstår inte riktigt hur man gör de där än, får ta o anlita nån som kan.. Sofia kanske? Eller Issa.. eller Kajza..eller nån helt annan för alla förutom jag verkar ju fatta hur man gör sånt där (!). Sitter i min säng och försöker få in lite luft med öppet fönster, men det händer inte så mycket annat än att jag fick in en fluga till råga på allt. Jag hade nyss (kl21) lite yoga härinne på min fiiina mattaimage70, så det är lite varmt, men kylan verkar inte vela vara inne hos mig. Imorn blire koreografering igen, dags att sätta fart o bli klar nu! Helt plötsligt har jag blivit väldigt taggad inför föreställningarna i april, det var jag inte för en månad sen ska ni veta. Slutproduktion = jobb jobb jobb och jobb!
But it's worth it! Puss o gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0