Måndag kväll

Nu har jag suttit och blivit fyrkantig och jag klandrar ingen annan än mig och min dator.
Jo min förkylning, eller sjuka eller vad man ska kalla det. Någon som vet hur man kollar tempen om man inte har nån termometer? Ett tag funderade jag på att kasta iskallt vatten på pannan och se om det började ånga, men kände att det var alldeles för uppenbart att det inte skulle funka så jag går på känslan istället.. låt se.. jo jag är sjuk.
Fick mina och Emmas dansbilder skickade till mig idag (tagna i Kinnekulle på en fotosession) så de kommer nog komma ut på bloggen förr eller senare!

Pratar med Johanna just nu och började plötsligt längta hem lite. Men om två veckor är det dags för lov och då håller jag mig hemma i Vänersborg. Dessutom hade jag tänkt att hjälpa mormor och morfar lite med inredningen i sin nya underbara våning, om de vågar låta mig plöja runt, hehe. Hur som helst älskar jag att ha dem hemma, jag kommer antagligen att spendera hela sommaren hemma hos dem. Dels med tanke på att vi har en del tid att ta igen och sedan bor de precis vid skräcklan och vattnet:)

Ett litet smakprov på bilderna:

image54

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0