Lovet då

Jag antar att jag haft de så underbart hemma o dessutom har ju solen kikat fram några dar..så jag har helt enkelt inte haft samvete att sätta mig vid en dator! Tycka vad man vill..

Igår var jag och Johanna på BodyBalance, så härligt för kroppen. Min kropp börjar bli rastlös med tanke på att 20 timmar dans varje vecka nu har blivit 0 under lovet. Var hos Kallo o red i onsdags:) Vi tog en ritt i skogen o hade urtrevligt.
Sen har jag varit hos mormor och morfar och beundrat lägenheten samtidigt som jag sov där en natt. Johanna har också varit med på listan (förutom träningspasset) och henne träffar jag säkert i helgen också.
image97
SÖTA JOHANNA

"Du får ingen mat, du får ingen mat nejnejnej, du får ingen mat för du ska baaanta!"
Pappa, Tias o jag hade döroligt vid matbordet häromdagen då vi satt och citerade Hitta Nemo och HippHipp (garv). Men även fast det är skönt o va hemma saknar jag mina bruds i Lkpg! Såg en badkarskudde på Hemtex idag och tänkte direkt på Moa haha. Jag kollade på ett linne förut och expiditen kom fram till mig och frågade om jag skulle utomlands "ja dom som kollar på linnen ska oftast åks nånstans varmt snart.." och det ska jag ju! Tunis with my dear beloved Mary, Kajz o Dia:)

image98
KOLLA MIN TUNGA HAHA JAG DÖÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0