Äpple feat. kanel

image105


Om ni inte har testat den ny Valio-yoghurten än med smak av "äpple och kanel"..GÖR DET!
Den smakar seriöst som äpplepaj med vaniljsås..helt otroligt! Dessutom är det små äpplebitar i som gör det hela lite extra roligt och gott. Långlunch idag med en knallblå himmel, så Hanna jag och Mary gick o satte oss utanför George och njöt omåttligt av solen. På tal om sol så har dessutom min andra bikini kommit idag och den satt så fint (glad). Började bleka mina tandsingar idag så snart har jag ett vitt och vackert smile igen!

Måste köpa mig skivor och lägga över alla mina bilder, musik och all annan skit man har på datorn tills nästa vecka. Jag ska prektiskt taget länsa den så att mamma får en hel och ren maskin att använda, då min rosa älskling anländer:) Klockan är alldeles för mkt egentligen, såg jag nu, men vad gör det ibland när man har sovmorron? Nå, sov gott! Kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0