I hate this part right here



Ett av världens finaste ansikten.. och det saknar jag. Mycket.


Sitter i min fina lägenhet i en av stans skönaste soffor och tittar på de brinnande ljusen i öppna spisen. På spishyllan står ordet DRÖM och tittar på mig. I fönstet bredvid mig brinner två adventsljus, 1 & 2, medan 3 & 4 snällt får vänta. En vit amaryllis kan snart titta ut på snön och en röd gör det redan. Framför mig breder en grön nytapetserad vägg ut sig och värmer upp hela rummet. Tvn har inte kommit upp på den väggen än utan står framför och ler. Tre apelsiner som jag visst aldrig lyckas äta upp ligger i vår fina Stockholm-skål och glänser. Bredvid ligger en klase bananer och kramar om de runda kropparna. Två snöflingor har landat på vårt bord och borta på golvet står vår nya lampa i en låda och väntar på att sättas upp. Mina fötter fryser men ändå känner jag mig varm. Jag tänker på julen men också på sommaren. Och så pirrar magen lite. Imorgon ska jag sjunga på Cicci och Pelles bröllop. Jag blir varm när jag tänker på det. Varm och glad:)


Lyssnar på just nu: "I hate this part right here" med Pussycat dolls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0