Vi ska inte vara ledsna..

..för att vi inte fick lägenheten, men det är jag Ändå!

Över till annat; idag har varit en väldigt rolig dag, jag (och många med mig) har varit lite smått övertrötta och det förgyllde en regning arbetsdag. Mammas kusin Kjell är här från USA och nu ska han bo hos oss i helgen. Han är grym på svenska! Senast han var här var när jag var tre år (-92) och han pratar flytande, dock med lite amerikansk brytning, men förvånansvärt bra. Hittade min syssling Casey på facebook och jag har kommit på att det öppnar lite fler dörrar att ha släkt i ett annat land. Jag skulle verkligen vilja komma till USA och uppleva alla kulturer och kanske arbeta i nån månad.. och möjligheten finns ju! Det är ett himla tjat från de vuxna i vardagsrummet om dittan o dattan. Just nu är det OS-invigningen (fortfarande!! den har hållt på sen 13:50, gaah finns det så mycket att inviga?) och alla väntar spänt på att elden ska tändas, som den gör nu tydligen..

Okej, wow! Såg när facklan tändes och alla fyrverkerier skjöts iväg? Jag är imponerad, som vanligt.
Nu blir det cookingtime, ska få tag i min kära pojkvän först. Många långa kramar


OS-arenan i Beijing, nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0