Varför är jag inte smartare..

..än att jag tränar fyra dagar i rad när det var typ en månad sedan jag stod på stepbrädan eller med vikterna i händerna. Bra Karlsson. Ni kan ju lista ut med tårna att det är träningsvärk jag syftar på. Jag får helt enkelt skylla mig själv, men det är skönt att känna att man har tränat:) Jag har ju haft mina auditionpass tis-tors och så var jag och brorsan på gymmet även i måndags för att starta upp lite inför resterande veckan och det gick ju bra men nu är det aningen svårare att gå i trappor än vad det var i söndags. Konstigt.


Japp, kunde inte säga det bättre själv haha.

Hur som helst har jag varit en riktig träningsbrud i veckan så i princip alla på Sportlife undrar om jag sover över där eller inte. Fick även ett solkort innehållande 500 kronor (thank you!) från paketerbjudandet då jag tecknade mitt medlemsskap. Min bror och mamma har även dem detta solkort och det innebär att jag kan sola upp 1500 spän utan vidare eftersom de ändå inte tycker om solarium. Å vad jag ser fram emot hösten. haha.

Träffade Johanna igår, nyhemkommen från Nordkapp. Åh vad kul det var att se henne igen:)

Och för er som är lite nyfikna har jag TVÅ väldigt roliga nyheter att avslöja inom kort. Ett besked jag fick igår och ett som inte riktigt ännu har nått i hamn. Vänta så får ni se:D

Om cirkus en timma bär det av till Örebro och den efterlängtade träffen med Hanna och Maria (och fler från Lkpg??). Imorn blir det 20 års fest x 3 (60-års fest!?) med mycket nytt folk och detta ser jag verkligen fram emot. Har precis gjort mig en nyttig och färggrann sallad att äta på tåget till lunch innehållande tre olika sorters sallader, chokladtomater (nej de smakar inte choklad, de ser bara ut som det), paprika, salladslök, soltorkade tomater, kalkon, fetaost och lite pasta. Mmm! Lookin forward to my trip:)

På lördag är det Alliansloppet här i Vänersborg och Trollhättan! Pappa och Jocce är duktiga och ska åka ett varv och tävla i full fart på sina superinlines. Heja dom och alla andra som ska vara med!



Take care, så ses vi på söndag! Big hugs Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0