New life

Sista dagen på jobbet igår, nu är det nya tag som gäller. Har fixat tre dagar denna veckan på arkivet sen vet jag inte vad som händer. Söker jobb upp och ner överallt, vill verkligen bara jobba nu!
Sitter och tittar på "du är vad du äter" efter reprisen på Kallurs fall. Ska åka till älsklingen snart, väntar mest på att tiden ska gå just nu. Mattias och jag var på Sportlife och gymmade lite. Blev mage och rygg för min del, sen en stund i solariet (såå skönt!). Innan det var jag på vårdcentralen och kollade upp min onda mage och tog massa prover. Jag har väldigt bra värden, men kanske har nån infektion. Ajaj.



Var på Nordens Ark för ungefär en vecka sen nu, har inte skrivit nåt om det men bilder kommer upp snart. Varför inte bli fadder till djuren på Nordens Ark? Eller skänka en gåva? Lite gör mycket. Gå in på http://www.nordensark.se/hjaelp-djuren/ och hjälp till! Många kramar

Kommentarer
Postat av: Bell

Hej smulan! Skönt att höra att det är någon mer än jag som bara vill jobba jobba jobba :-)Jag själv söker jobb hej vilt utan någon större framgång, hoppas det är bra med dig! Kram bellis

2008-08-21 @ 16:42:23
URL: http://bellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0