Hittade

..ett gammalt inlägg som inte blivit publicerat. Ibland är tekniken inte med mig.

4e aug:
Okej, today's a good day. Har varit på gott humör hela dagen. Inte strålat av leende men bara mått väldigt bra. Lunchade på Stålverket med pappa vid 12-tiden, alltid lika god mat och lika gott sällskap när man lunchar med honom! Varit inne i thn idag och sökt lite jobb, jag måste verkligen ha ett nytt jobb till hösten nu..har ingenting planerat och jag är beredd att arbeta mycket!

Jocce och jag satt o kollade på lägenheter igårkväll och upptäckte en ny hyresrätt på strandgatan som blivit ledig. Vi skickade intresseanmälan direkt och så ringde Jocce upp hyresgästföreningen idag. "Ni är inte de enda som ringt på lägenheten" svarade hon men också att den skulle ligga ute 24 timmar sen skulle de sålla och kolla vem eller vilka som har chans till stället. Åh det vore verkligen min dröm att få bo där nere! Det kan inte bli bättre.. en 2a på 58 kvadrat med balkong. Ja tack.

Nu ska jag ta på mig superskorna och ge mig ut på en powerwalk. Har laddat ner lite musik för att förnya min mobil, blir lite trist att lyssna på samma musik varje gång man är ute och går.



Just nu på min lista:
Lady Gaga - Just Dance, Paparazzi & Beautiful Dirty Rich
Huey Lewis and the News - If this is it
Chris Brown - Forever (ja han lyssnar vi då alltid på)
DJ Jurgen - A higher love
Fergie - Labels or Love
Usher ft. Young Jeezy - Make love (in this club)
Enjoy your day! Kisses








Kommentarer
Postat av: maria

Hey Darling!

Hur är det med dig? Tråkigt för er att ni inte fick lägenheten, men då var det nog inte meningen att ni skulle ha den, det kommer komma en bättre:)

Vi måste ta och styra upp att ses snart...det här funkar inte, att vi knappt hörts på två månader!

Hoppas allt är bra och hälsa jocke:)

Puss&Kram min fina!<3

2008-08-09 @ 23:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0