Tisdag hemma i Vänersborg

Fick mitt schema för sommaren igår och det såg riktigt bra ut. Satte mig ner och skrev fram och tillbaks i kalendern och försökte pricka in det ena och det andra. Hanna o Maria mfl ska försöka komma ut till mig på kusten i sommar så då gäller det att inte jobba!

Hanna fyllde ju 20 för precis en vecka sedan och vi väckte henne med frukost på sängen. Kom på att jag glömt lägga ut hennes snygga morgonlook då vi överraskade henne:

   
Hihi söting



Sedan har jag helt glömt bort att gratta min far här på bloggen (sjäälvklart har jag grattat honom, men icke här) som fyllde 46 i fredags!! Jag var ju tyvärr i Linköping då och kunde inte ta mig hem så jag skickade en liten tanke på posten.. GRATTIS!

image210
Pappa som liten (jag är honom upp idagen)

image211
Skickade ett bananfodral med posten (fast ett gult!)


Sen fyllde Lino 16 i fredags:) GRATTIS

image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0