The muppets

Nu har min hud tröttnat på solen för en stund så jag sitter inne och tittar på "The muppet christmas carol" ooh den är så bra:) Jag har alltid haft en liten förkärlek till mupparna. Hanna och jag lade oss på gräsmattan i förmiddags (innan solen kommit till balkongen) och åt upp resterna från vår pannkakstårta.

Joakim har fått nytt jobb och jag är så sjukt glad för hans skull, det känns verkligen som en sten har lättat från både han och mig. Jag har varit spänd i någon vecka nu pga om han skulle få jobbet eller inte, det har mest varit prat. Men så var han på intervju igår och arbetsgivaren tyckte om honom. Grattis hjärtat, det är du värd!

Han kommer hit på fredag, som jag nämt tidigare, men jag kan knappt bärga mig längre! Jag saknar honom så att jag håller på att krypa ur skinnet.. det känns som en evighet till fredag, det är ju bara onsdag... puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0