Thank god it's friday

God förmiddag allesammans!
Sitter och tittar ut genom mina enorma vardagsrumsfönster och älskar vädret...sol!
Ska ge mig ner på stan så fort jag är helt klar och fräscha till håret med sling och klipp.
Hade iofs hellre varit i danssalen och haft 2½ timme street som de andra har, men det får jag inte som ni vet, och jag blir bara deppig av att sitta och titta på.
Hade lite ont i nacken när jag vaknade imorse, tror det beror på att jag spännde den igår när jag simmade.

Tittade i dagens Corren Bostad och där var det bla ett reportage om en familj som hade valt ytterst unika tapeter i hela sitt hus, väldigt fina. Men de hade en tavla i ett utav rummen med tecknade djur på och dyl, ungefär som de tavlor som brukar hänga på BikBoks väggar. Någon som har en aning om vart man kan få tag på dessa "tecknade" tavlor?? Skulle verkligen vilja ha en med en söt bambi på; som är mitt lilla livstecken:)

Ska leta vidare.. men först ska jag föna håret! Have a great day! Pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0