Mitt nya liv (åtminstone i 2 veckor)

Jaha, då har jag startat min första dag som är frångående dansen. Med min benhinnesjukdom har jag fått stränga order utav läkaren att vila i minst 2 veckor framöver. Jag blev smärre chockad och besviken över domen men har idag löst det på ett ganska bra sätt. Sophia och jag satte oss ner och gjorde mig ett specialschema, där jag kommer och tittar på de dansklasser jag själv drar nytta utav genom att bara vara där. Sen köpte jag ett kort på simhallen och simmade i 30 min. Var inne på worldclass och skaffade mig ett schema över deras passträningar och ska försöka pricka in core, pilates och andra klasser som inte nödvändigtvis belastar benen.

Bokat slingtid imorgon 12.15, så nu ska jag bli sommarfräsch igen:)

Eftersom jag smörjer mina ben med zon-salva får jag inte vistas i solarium, eftersom det kan leda till brännskador, så jag sitter på balkongen istället och njuter utav den riktiga vårsolen, helt underbart!

Pratade med Jocce och nu är det nästan bestämt att jag får besök utav han, Patrik och Frida nästa helg.
Min sötpaj saknade mig när han satt hemma i solen (och konstaterade att dörrfogar inte hade torkat än "På två år!?") Saknar hans balkong på sommaren, där kan man vara dygnet runt när det är bra temperatur ute.
Vi sov faktiskt där en gång, men kröp ner i sängen inne efter några timmar då det ven kallare luft genom plankorna.
Har du sovit på nåt mysigt ställe utomhus nån gång?

Imorn blir det ferre här hemma:) Tanken var att Catta skulle ha fest, men så blev de inte så vi styr en här hos oss ist.. kul! Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0