Lördag kväll

Fartfylld dag med stad och dans! Lite önskvärd sol på himlen och mycket folk överallt, trevligt.
Sitter i soffan med mina homies och mölar godsaker, som nu inte känns så åtråvärda längre..hm undra varför.
Men vi har promenerat mycket idag så lite gott satt väl inte fel . Hepp, nu ska jag ner till brudsen o kolla när vi ska stiga upp för att åka till badhuset för att doppa kropparna i 26-gradigt poolvatten:) Ska bli kul att inviga sin nya bikini i vattnet dessutom, jag har mest sprungit runt i den leopardmönstrade skapelsen här i lägenheten och skrämt skiten ur grannarna.. haha! (Så nu vet ni som sett mig att det är jag)

"så ska det låta" precis klart, skaa hoppa i säng nu..
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0