Glasklart

Sitter och tuggar godis med Moe och kollar på "Glasklart" med Ola Lindholm, himla roligt!

Något som däremot inte har varit så himla roligt idag är när vi var i Norrköping på Prisma-festivalen.
Jag, Maria och Diana gick och beundrade alla fina hus på väg till logen där vi lagt alla kläder under dansandet. Helt plötsligt vände jag mig åt vänster för att titta på en fin uggla som ingick i väggdekorationen på en utav de höga byggnaderna. Helt plötsligt kom det en upphöjning i trottoaren och jag snubblade till och trampade snett rejält på min vänstra fot. Nu är den knallblå, stor som en fotboll (nej kanske inte riktigt) och går knappt att stödja på.
Eventuellt har jag en spricka i foten, men förhoppningsvis är det bara en stukning.
Jädra oflyt! Jag får då inga skador i danssalen, men så fort jag ger mig ut på gatan skadar jag mig.

Ikväll blir det mysfilm på tv4 kl21.30! Kolla in den ni med:)
Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0